مسابقات قرآنی مدها متان تمدید شد 
مسابقات قرآنی مدها متان تمدید شد 

مسابقات قرآنی مدها متان تمدید شد 

مجید خوبی زاده گفت: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان تا ۲۴ دی ماه تمدید شد بنابراین فعالان قرآنی می توانند برای شرکت در این مسابقات تا پایان مهلت تعیین شده به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.
شناسه خبر : 1129762 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۴۹

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان تا ۲۴ دی ماه تمدید شد بنابراین فعالان قرآنی می توانند برای شرکت در این مسابقات تا پایان مهلت تعیین شده به سامانه بچه های مسجد مراجعه کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان یادآور شد: پیش از این از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، آخرین مهلت شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان، پایان آذر ماه اعلام شده بود که بنا به درخواست های کانون های مساجد، این مهلت تمدید شد.

وی ابراز کرد: در مهلت تمدید شده امکان شرکت در کلیه رشته به غیر از مفاهیم و حفظ جزء ۳۰ وجود دارد.

خوبی زاده با یادآوری این مطلب که روز گذشته سومین رویداد ملی فهما پایان یافت، اظهار کرد: با توجه به اتمام این رویداد، شرکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در مسابقات قرآنی مدها متان تاثیری در امتیاز کانون ندارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان در خاتمه عنوان کرد: تاکنون بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد جنوب کرمان در مسابقات قرآنی مدها متان شرکت کرده اند.

پایان پیام/ 586